Even If - 2BES 【KHUNTORIA ♥】



Even if the sun refused to shineEven if we lived in different time
Even if the ocean left the sea
There would still be you and me
Ever since the start of time
You’ve had my love
Even before I knew your name
I knew your heart
In the dark of the darkest night
I could see your face
I always knew from the very start
I would find a way
[CHORUS]
Even if the sun refused to shine
Even if we lived in different time
Even if the ocean left the sea
There would still be you and me
Even if the world would disappear
Even if the clouds would shed no tears
Even if tonight was just a dream
There would still be you and me
You’ve always been and you always will be
The only one
Until forever
The only girl
Until forever
I’ll ever love
In the cold of winter’s chill
I’ll be there to warm your heart
Giving you all of me
For all time
No matter what
[CHORUS]
Two hearts that belong together
Together
From the very start
One love
Now and forever
Now and forever
Nothing can tear up apart
[CHORUS]
[CHORUS]


即使拒絕太陽的光芒即使我們住在不同的時間
即使在海洋左海
仍然會有你和我
自從時間開始
你有我的愛(噢)
即使在我知道你的名字
我知道你的心(OH女孩)
在黑暗的最黑暗的夜晚
我可以看到你的臉(耶)
我一直都知道從一開始
我想找到一種方法
[合唱]
即使拒絕太陽的光芒
即使我們住在differrent倍
即使在海洋左海
仍然會有你和我
即使世界會消失
即使雲無淚

即使tonite是一卷一個夢想
仍然會有你和我
你總是在那裡,你總是將
只有一個(哎呀呀)
直到永遠你抱我的女孩(直到永遠)
我永遠也不會知道(ohh.。)
在寒冷的一個冬天的寒意
我將有明天(oh'll)
哦,女孩,在這裡你是我所有的時間
無論什麼
[合唱]
兩顆心一起屬於
從一開始
一個愛,現在和永遠
沒有任何東西可以撕裂我們除了
[合唱2X]

還記得這首歌嗎?
沒錯沒錯,
就是維尼夫婦1st kiss里的歌啦
好懷念噢..
就來回顧下吧 

没有评论:

发表评论

謝謝親的留言噢 :)

留言的親請注意一下啦:
1. 今天起佑不會回覆任何匿名的留言噢。
2. 希望留言的親并不是來搗亂的噢。
3. 這裡的留言佑可能會看不到,所以親最好是去cbox那裡留言給佑噢。

就這樣,如有不便敬請見諒噢。